SRE
Nov 24th

Internet marketing ...

Internet marketing (poznan tudi kot i-marketing, web marketing, online marketing ali eMarketing) je precej širok pojem, na kratko gre pa za trženje produktov ali storitev preko interneta. Kdo bi si mislil, ne? No, za marsikaterega obiskovalca, ki se s tem že na kakršen koli način ukvarja, to ne bo čisto nič novega in zanimivega. Po drugi strani pa je ta pojem za precej obiskovalcev še ena velika neznanka, zato bi napisal par splošnih besed na to temo. Osredotočil se bom bolj na trženje storitve naše spletne strani oziroma na načine, kako poskusiti uporabit obisk spletne strani v našo korist.

Recimo, da imamo neko spletno stran, ki ima kakšnega obiskovalca več kot samo nas. Zakaj ne bi izkoristili možnosti in skušali s tem kaj zaslužit? Tukaj naj povem, da ni govora o 5-mestnih številkah – vsaj območje Slovenije je bistveno premajhno, da bi lahko karkoli večjega nastalo iz tega. Ampak tudi kakšen evro za kavo (ali pa za gostovanje strani) ne bi bil odveč, ne? 🙂

Možnih načinov je več:

  1. Trženje oglasnega prostora
    • število (unikatnih) prikazov oglasa,
    • število klikov na oglas,
    • čas prikazovanja oglasa,
    • ipd.
  2. Na strani določimo lokacije, kjer se bodo nahajali oglasi, oglasne pasice reklamni videi in podobno. Za prikazovanje teh oglasov ste kot lastnik spletne strani lahko plačani za več načinov oglaševanja:

  3. Sponzorirane objave, recenzije
  4. Kot že rečeno si lastimo neko popularno spletno stran, ki privabi precej obiskovalcev. Ker za njo zve tudi nek ponudnik svojih lastnih storitev, pride do vas in vas prosi, če lahko na vaši strani objavite predstavitven tekst njegovega podjetja in dejavnosti ali pa npr. napišete recenzijo (oceno) njegovega produkta oz. storitve.

  5. Partnerski (affiliate) programi
  6. V primeru, da nek ponudnik storitev ali produktov izvaja t.i. partnterski program, to pomeni da v primeru nakupa izdelka/storitve iz njegove ponudbe on nagradi vas z določenim deležem dobička, ker ste bili posrednik tej stranki. Z drugimi besedami: za vsakega kupca, ki je preko vas izvedel za storitev in opravil nakup, dobite provizijo.

Toliko zaenkrat, več pa v prihodnjih objavah 🙂


Podaj svoje mnenje